LudvikaHem som arbetsgivare
LudvikaHem är ett kundfokuserat företag där du som medarbetare är basen i vår verksamhet. Vårt dagliga arbete handlar om att vi tillsammans ser till att alla våra hyresgäster upplever sitt boende hos oss som det allra bästa.
Våra mål är att vi ska vara en av de mest attraktiva arbetsgivarna i kommunen samt att vår verksamhet ska upplevas som det ledande bostadsföretaget i regionen.
För att vi ska lyckas med detta är arbetsglädje, trivsel, utveckling, utbildning och inflytande viktigt för oss. Hos oss får du möjlighet att vara delaktig i verksamheten, detta genom att påverka det egna arbetet och den arbetsgrupp du tillhör, växa i den roll du har och ta ansvar. Som medarbetare erbjuds du en mängd förmåner som är förknippat med god hälsa.
Vi har ett gemensamt lokalt kollektivavtal som innebär att alla medarbetare i företaget omfattats av samma förmånliga regler för bl.a. semester, arbetsfria dagar, arbetstider mm.
Vi har också en mycket aktiv personalförening som regelbundet bedriver många personalbefrämjande aktiviteter.
Hos oss kan du bland annat jobba med:
Skötsel av fastigheter och mark samt service till hyresgäster
Drifttekniker
Uthyrning av bostäder och lokaler
Besiktningar
Marknadsföring
Ekonomi
Personaladministration
Fastighetsförvaltning
Projektledning
Inköp/upphandling
Bostadssociala frågor
Ansökan:
Lediga tjänster hos oss annonseras ut via vår webb-sida under kategori "Nyheter", i lokalpressen och hos Arbetsförmedlingen arbetsformedlingen.se.
Ansökan görs enligt anvisningar i respektive annons.
Om du vill göra en intresseanmälan eller söka ett arbete hos oss, skicka gärna ett mail till ansokning.fastighetsbolagen@ludvika.se